Fia ;D " Partyprinsessa"

Godmorgon! Fyfan vilken rolig kväll jag hade igår, det var tur att du drog med mig Natta! Nu är jag helt slut för jag kom hem halv fyra. Vi var först hemma hos tvillingarna Alexandra och Katarina, som jag inte träffat på flera år men som jag umgicks med när jag var liten. Först kände jag inte igen dem men sen när vi började prata kände jag igen dem och sen kom det fram att vi hade varit på samma tvillingträff när vi var små :)

Sen gick vi vidare till TK runt elva kanske. Det var ingen kö in, i sthlm är det jämt kö! Vi gick in och hängde av oss jackorna och sen när vi kom ner till nere våningen var det typ ingen på dansgolvet, i stockholm är det jämt folk som dansar! Jag hälsade på alla Nathalies kompisar och sen efter ett tag kom folket.
Jag träffade på jättemånga gamla bekanta och klasskamrater,innebandyfolk och annat nytt roligt folk. Det var en riktigt lyckad kväll! Det var min första utgång i södertälje, och det var inte lika farligt som jag trodde. För jag trodde att det skulle bli jobbigt och träffa på massa gamla bekanta, men det var bara roligt! Jag hade ju först tackat nej men sen lyckades Nathalie övertala mig att hänga med och det ångrar jag inte :)

Idag har jag jätteont i mina fötter för jag hade klackarna på mig igår, ajabaja! Det är något som jag ångrar att jag tog. Men aja inte mycket att göra åt. Det får bli platta skor idag på mamsen och papsen fest. Dom ska ha 40 års fest samtidigt som min farbror har 50 års fest. Så det kommer bli runt 70 gäster! Massa dans, god mat, skvaller, bra musik, tävlingar och jaa det kommer nog bli en lyckad kväll! Vi håller tummarna för det :) Nu ska jag äta frukost
PUSSPUSSPUSS
 
image1998
Jag och Natta :)

Kommentarer
Postat av: TobbeTrollkarl

Fin bild :)
Har ni inte gjort nått annat än att skriva blogginlägg ihelgen?

2007-10-08 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />