Emmy ;D

"Imorgon..., tänker vi medan vi än en gång går ner från drömmarnas trampolin"

Känns ganska konstigt, klockan är halv fyra och jag har redan varit vaken i 9 1/2 timmar. Det känns som att dagen är jättelång! Jag har hunnit med att jobba, träna och pluggat. Vad ska jag nu göra resten av dagen? HAHA jag ska nog börja gå upp tidigare, då hinner man ju med mycket mera! Det kanske är det som är lösningen till ett av mina problem, att jag stressar för mycket! Men att gå upp tidgare kanske bara gör ett av mina andra problem större, att jag alltid är trött!? Men det kan ju vara så att jag är trött för att jag stressar så mycket. Ska iallafall försöka att inte sova så himla mycket som jag har gjort tidigare, se om det är någon skillnad :)

image2196


Kommentarer
Postat av: Sanna

imorgon ska vi på 2hand och träna ;:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />