Emmy ;D

3 saker...


3 saker jag skäms för:
- Att jag kan vara lat i vissa situationer
- Att jag alltid ska vara så himla envis
- Att jag inte alltid tror på mig själv

3 saker jag är stolt över:
- Att jag har dom vänner jag har
- Att jag tränar flera gånger i veckan året runt
- Att jag är envis och gör de saker jag har bestämt mig för att göra

3 saker jag vill göra nästa år:
- Resa
- Lära känna nya människor
- Kunna springa utan att ha ont

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

- När jag fyllde 18 år.
- Mina framsteg inom löpningen
- Studenten och alla skivor!!

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
- Mina vänner och min familj
- En god natts sömn
- Kalendern och alla mina "att göra" listor

3 personer jag avundas:
- Personer med långa (inte fejk) naglar
- Personer vars energi aldrig verkar ta slut
- Personer som är positiva till allt hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Fransson

Tack det samma Emmy. Du börjar omvända mig igen till blgg djungeln:D Jag tycker fortfarande att er mamma borde få ett inlägg uppmärksammat för den 1000:e kommentaren på er blogg.

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />