Emmy ;D

Känns som att jag har övningskört heela dagen! Och det har ju nästan gjort också, klev upp vid nio imorse, övningskörde från 11-13 sedan vid 14 så körde jag pappa, mamma och Fia först till ica maxi och handlade en present till våran kusin som fyller två år idag. Sedan körde jag hem till kusinen och åt tårta. Sedan körde jag hem.
Det har blivit en hel del jobbiga och stressade situationer idag, jag har varit trött och pappa har varit trött så då har vi börjat gnälla på varandra. Men man ska ju fokusera på det bra! Jag körde om för första gången, körde på 90km/h för första gången och lyckades starta i en backe då jag hade väjningsplikt!
Det är väldigt roligt att övningsköra men jag blir väldigt lätt stressad när det är mycket att hålla koll på samtidigt som tex när man ska in i en cirkulationsplats. Det är bara att fortsätta träna, övning ger färdighet!
Teorin har jag också pluggat ganska mycket på under den senaste tiden, har ju faktiskt teoriprov snart.. Säger inte när för då kommer alla att fråga hur det gick osv. Jag ska iallafall plugga stenhårt så att jag klarar det första gången!

Nu ska jag laga mat med min kära lillasyster :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va?! Klarade du start i BACKE! De e ju sjuukt svårt, vet inte hur många gånger jag har försökt.. :S Men - Övningskörning är as kul!!

Postat av: matte

Emmy vad roligt att du övningskör så mkt..du kommer fixa detta galant!!!

2007-10-21 @ 18:00:09
Postat av: Jocke

När skulle du göra teorin emmy? :)

2007-10-21 @ 22:21:05
Postat av: M

Du kör jätte bra emsam :O)

2007-10-21 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />