Emmy ;D

Pluggpaus, bloggpaus ;)
Håller på och pluggar skiten ur mig, sitter och skirver på mitt filosofiarbete som ska in imorgon. Men det är ju faktiskt tisdags fram till klockan 24.00 imorgon kväll så jag har ju några timmar på mig imorgon.
Dagen har varit ganska händelsefull samtigit som det inte har hänt något särskilt, det är alltid så mycket att göra samtidigt som man egentligen gör samma sak som alltid.
Hade bara tre lektioner idag, två oerhört jobbiga!

Har inte tid att skirva ett långt utförligt blogginlägg men jag kan sammanfatta dagen genom att göra en dagens lista...
Dagens...
Tråkigaste: att tiden går alldeles för fort
Mest förvånadsvärda: att jag fick tillbaka en uppsats som jag inte var nöjd med, fast beyget blev bra!!
Roligaste: jag var ledare för den gemensamma cirkelstyrkan. Det gick väldigt bra och var jättekul!
Det var länge sen: jag skrev en dikt idag för första gången på väldigt läänge. Det var en oerhört tråkig filosofilektion som inspirerade mig ;)

Nu ska jag fortsätta med filosofin, får se hur länge till jag orkar vara vaken och försöka förklara hur vi kan veta om vi existerar eller inte!  Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA MERA

2007-10-02 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />