Mary =)

Sweden,

jag och Tessan har bytt bort lite klader med amerikanskerna och britterna. Sa nu kommer vi hem med lite coola klader. Dock inte sa mycket, man kan ju inte byta bort hela landslagsdressen. Men jag fick iaf tva snygga trojor.

Men ni kanske ar mer intresserade av hur det gick i tavlingen. Nja, vi vann inte om man sager sa men det var kul och inspirerande. Alla erfarenhet jag har fatt har fyllt den burken rejalt. Man lar sig nagot har pa varje steg man tar. Som jag sprang var ju inget att jubla for. Kan ju skylla pa en mangd olika saker men som det star i mentala guiden ( som jag btw ska lasa pa planet) ska man ju inte skylle bort daliga lopp pa anledningar. Sa jag sager istallet -jag var inte pa topp efter allt jag har upplevt dessa dagar.
  Tessan sprang inte reservloppet pa bana. Kandes sig inte helt pa topp, men hon lever och andas anda =)

Banketten, som nog pagar an, var trevlig. Maten var nagot godare an andra dagar, fast ett stort minus till alla lander som rusar till dessert bordet och packar sitt landsbord med alla bakelser sa att alla lander far ta resterna. Ni skulle se rusningen nar de kommer inte mer dessert. Alla ar som galna. Folk tar tom kort.

Imorgon bar farden av till flygplatsen vid halv nio pa morgonen. Om jag har raknat ratt landar vi pa arlanda vid atta imon kvall. Ar de nogon kvar pa lop i helgen? Ska bli skont att komma hem till sverige, har saknat allt dar hemma. Jag har tillochmed kommit pa att jag saknar det jag inte saknar. Sa kann er saknade. =P

Ska nu ta hissen upp till 37 vaningen, det ar ascoolt for man far lock for oronen nar man aker upp. Maste gomma mig for amerikanskerna med for smalanningen skamde ut mig och Tess vid banketten. Tur att vi har Atlanten emellan sen. haha.

Tyvarr har vi inte hunnit shoppa nogonting idag. Sa vara resevaskor ar bara fyllda med gratis saker. Men gratis ar gott, el hur?

Kram Mary


Kommentarer
Postat av: Richard

Lycka till med Mentala Guiden och bra sagt!!
Välkommen hem/Richard

2007-11-23 @ 12:17:02
Postat av: Emmy

Vi var på saco mässan idag! Massa gratissaker, du hade älskat det haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />