Mary

Hej hopp sweden.

Vi borjade dagen med att ata frukost, sen sprang vi tjugo minuter i den underbart vackra uppladdningsstallet. Alltsa inget stall med hastar utan stalle med tva prickar pa a-et. Det ar lite kul det dar med prickarna. Kent som ar varan huvudledare har och alltid har miljoner berattelser om allt har vairt med om. Berattade forut att han bor i horby. Vilken blir ganska flummigt utan prickar om ni forstor.
  Iaf, det var helt underbart att springa dar. Sen packade vi vaskorna och stallde dom utanfor stugan dar de skulle bli upphamtade och korda till vart nya hotell. Sen pluggade jag lite fysik innan vi blev inpackade i en buss in mot staden. Jag sov halva resan innan Tess vackte mig med- "Kolla skolflickor". Smalanningen bakom svarade da- men lilla gumman det ar ju vi som ska saga det. Hoho. (ska vara prickar pa o)

Nar vi kom fram drog oss genast ut pa stora staden (trodde vi) med smalanningen, fotgrafen och den varldsvana Fredrik (som har vart har innan) i slaptag. Eller nja, dom slapade pa oss. Vi hittade nagot slags shoppingcenter men tappade bort grabbsen. Jag kopte en guldig vaska som jag antar Emmsan kommer avguda, och ett par mjukisbyxor. Tessan hittade lite saker hon med. Men det var ingan hojdaraffarer. Inget sadar wow. Vi var besvikna och irrade runt efter ett storre kopcenter innan vi med trotta ben styrde tillbaka mot det 50 hoga vaningar hottellet pa ett slags gangbronat ovanfor gatorna. Hm
  Vi bor pa 37e vaningen men en gudomlig utsikt. Toan ar hajteck =P med ett dussinknappar fixar allt mojligt.

Jaja, imorgon ar det iaf stora dagen. Jag springer 4e stracken, 5km. Blev otroligt nervos nar jag fick veta att ingen svensk ledare fick folja med mig till min start. Men lugnade mig nagot nar jag forstod att en "student\guide" ska vara min svans och halla reda pa mig. Det ar mycket man ska tanka pa och inte tanka pa. Det ar det jag ar nervos for just nu. Allting runtomkring, inte sjalva loppet, det ar ju bara att springa med den dar "miss universum bandet" runt sig.

Hoppas den har natten blir lugnare an forra da jag var klarvaken vid tva tiden (klockan 18 hos er) och lag vaken till fyra da jag tog en alvedon som en viss H tipsade mig om. Vi har en tendens att bli lite hyper ibland och da brukar en alvedon lugna ner. Ingen vana, dock.

Blev ganska langt men behover skriva av mig. Hall tummarna for mig vid tva tiden iman. (klockan 06 hos er). Tessan ska mojligtvis springa vid 10.40 tiden har. (minus 8 h for er). Hon far se hur hon kanner imorgon. Hall alla tummar. Nu stanger dom datorerna

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Richard

Som vanligt får du springa så fort du vill....
Glöm inte att vinka eftersom du springer med Miss Universum bandet..
Hare bra/Richard

2007-11-22 @ 13:48:47
Postat av: Emma

lycka till =):D

2007-11-22 @ 20:01:30
Postat av: Emmy, Sanna och Fia

Nu sover ni förhoppningsvis sött i era sängar. Själva ska vi snart också gå och lägga oss!
Vi ska hålla tummarna för er imorgon, spring och ha kul!

2007-11-22 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />