Mary

Har precis fatt massage nu. Helt jvla underbart! Petra brukar ju trycka pa mina vader om de ar som stenar, inte annars. Och nu var jag inte spec stel sa man kunde ligga helt avslappnad dar. Han hittade iaf ngra knutar/

Tessan berattade for sin massor att hon var 18 ar. Den fick da nastan en chock. Men nar de fick hora att jag var 17 sa kolade de nastan av. Jag och Tess ar latt yngst har med andra ord.

En sak som ar skont nar man ar borta sahar, man marker vilka man saknar och inte saknar. Vissa dar hemma saknar jag otroligt mycket just nu. Vissa har jag inte sant en tanke. Thats life?

Ha de fint nu. Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du saknar mig för jag saknar dig : )
Här är inte vardagen så intressant...
Vi tränade i sätra igår , det var sjukt jobbigt.
Men men hoppas ni har det bra , vilket jag tror ni har... Och lycka till på staffeten. Puss Puss / banni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />