Mary

HELLOO SWEDEN!!

Nu har vi kakat frukost och haft mote. Klockan ar halv elva och om en halvtimma ska jag ochTess fa massage. Yeaahhh. Imorgon ska vi byta till ett hotell med 55 vaningar och 5 stjarnor.

Vi ska plugga lite efter det medans ni sover sott i era sangar. =)

Igar nar vi badade i den gudomligt varma poolen sa var det manga regler som vi var nara att bryta (eller brot) vissa regler ar nerskrivna och vissa ar av artighet. Man ska stalla skorna fint ihop nar man kommer in i omkladnings rummen, man far inte snyta sig oppet (sa alla gar runt och snorar), man ska ta pa sig tofflor nar man gar in pa toan, man ska byta om i ett liten hytt. Men varfor da, nar man anda ska duscha sittandes pa en pall med massa andra och aven torka och sminka sig naken. haha.
   Pa tal om toer, pa flygplatsen fanns det en knapp med spolmusik medans man spolade. Och vissa toer har pa tjejernas ar ett hal rakt ner i golvet typ. Sa man ska sitta pa huk och kissa.

Japanerna ar inga hojdare pa engelska. Jag skulle saga till i receptionen i morse for att jag rakade lasa duschen utifran och hon dar trodde jag ville duscha och visade mig till ett par andra duschar. Suck.

Gissa vad vi fick igar da? 10000 yen. Alltsa 600 spann. Woowow. Tess och jag funderar om vi ska kopa ett par skor eller spara dom och shoppa loss nar vi kommer till 5 stjarniga. Hmm, stora problem.

Nar man vaxlar i stafetten pa fredag ska man ha nagot slags band. Sant miss universum band typ. Och man ska ta emot det med tva hander, satta pa sig det och sen stoppa ner en bit i byxorna. Mysko.

Hoppas ni orkar lasa allting och gillar vara uppdateringar. Tessan ar lite hes och lever pa min forkylningslada (som "tyvarr" inte brukar vara sa valanvand). Kanske beror pa vart vaxelvarma rum antingen bastu eller igloo. Haha.
Pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />