Mary ;D

Hej hopp!
Snart ska jag packa ihop mig och dra mig mot tåget hem. Det är fullt ös på löp, de ska ju bo 60 pers här i helgen. Det är löpis-läger. Det betyder att alla vi måste ta oss hem vare sig vi vill eller inte för att de små barnen ska låna våra rum. Så vi har plockat, städat och sorterat. Jag har med mig två väskor hem med saker som jag inte använder så himlans mycket på löp längre.

Å jag har ont i min underarm också, kan ni gissa vad jag har gjort? På under sidan av underarmen har jag ont för att vi spelade bowling på gympan. Och ovansidan är från samma gympalektion fast från badmintonen. Ajsing. ;P

Ha en toppen helg! Pussåkram!

(Min fredagkväll tillbringar jag på tåget kollandes på en romantisk komedi och pluggning av Matte D. yeye. )

Kommentarer
Postat av: Emma

ha det så kul i helgen =) vi ses på söndag :D

2007-11-30 @ 17:21:01
Postat av: matte

men va det inte en skräckfilm du lånade av mig?

2007-11-30 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />