Mary ;D

Godkväll!

Imorgon har jag inte så mycket för mig (har ingen träning), så jag har gjort en lång lista på nödvändiga och onödvändiga saker jag ska göra. Säg mig, tycker ni det är nödvändigt att plantera om växterna med ny fräsch jord? Jag tycker det är nödvändigt, typ som en julklapp till växterna. På tal om julklappar, tänk vad mycket julklappar som köps nu denna månaden. Eller tänk på dem som började köpa julklappar på mellandagsrean förra året. Det är iof ganska smart att planera så eftersom man slipper julklappsstressa i december. December är en ganska rolig månad. Det händer så mycket; nyår, jul och Lucia. Förra året när killarna gick lucia tåg gick brandalarmet igång. Hoppas detta årets ett-killar lyckas bättre. Adam var lucia förra året, om de nu måste vara en blond passar ju Alex eller Klas ganska bra in på det. Men jag har hört att för länge sen var lucian mörkhårig i Italien. Och tänk vad många som färgar sitt hår mörkare nu under vintern för att det tycket att det passar till den mörka årstiden. Men jag tycker det är mysigt när det är mörkt, då kan man tända massa lampor och sova med 10 täcken. En sak som är mindre bra med vintern är att det som en igloo på löp och i Rudbeck. Så vi stackars spinkiga löpare får ju springa runt med tjocka lager-på-lager.
 På tal om ingenting fick jag idag reda på att jag ska få ett stipendium nästa helg. wowowo!

Pusselipuss.


image2501
Löpet i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis!! =D

2007-11-29 @ 13:17:26
Postat av: Micke

Jobbigt värre med kylan :P men det var inte Adam utan Oliver som var lucia... vi i tvåan var väl medvetna om att Lucia var mörkhåtig och valde därefter Oliver till förra årest Lucia...höhö ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />