Mary ;D

Sådär,
nu är Japan trippen över. 5 dagar, that´s it. GUD, det känns som att vi åkte igår.

Flygresan hem kändes otroligt mycket längre än den dit. Jag hann kolla på fyra filmer, haha. Jobbigast nu är ju att klockan är typ sex på morgonen i Japan och jag har inte sovit än. Så jag har vart upp i, hmm, 22 timmar. Ska bli otroligt skönt att krypa ner i min säng med två täcken och en filt. Jag tror Fia har städat i mitt rum för det är renare än när jag åkte. =P För Fia lånade rummet i veckan för att sova (och låna gaderoberna). ;)

Gissa vilka som flög samma plan som oss från Köpenhamn till Stockholm??!!
IDOL-GÄNGET! Höll på att smälla av. Jag och Tess satt lungt och stilla vid gaten och väntade på insläpp. Vi diskuterade då högljutt vad dåligt det var att Daniel åkte ur idol då Tess säger;
-Men Mary, jag tror Daniel står där borta.
Jag ba: Neehe.
Tess: Jomen där kolla!!
Jag: Ahhh, och där är Evelina. Och Kristoffer och..
Ja, typ alla som hade åkt ut var där. Vi satt precis bakom dom på planet och när vi klev av frågade jag om vi kunda få ta ett kort. Så jag gav kameran till Urban som fick ta kort på mig och Tess mitt bland idolerna. Wowowow!

Godnatt.

- imorgon får ni förhoppningsvis se massa bilder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />