Mary ;D

Börjar dra ihop sig inför barndicot imorgon. Tyvärr har min hotmail crashhat på grund av alla barn som vill anmäla sig till discot. Vi har även kallat in extra vakter för att se till så att inte max antalet i lokalen överskrids. I eftermiddag ska vi ta minibussen till Ica Maxi och proppa den full med allt som ska säljas på discot. För att verkligen ingen ska missa att i har disco (hur skulle man?) ska och har nåra gjort extra reklam på de utvalda skolorna. Barnen var då som galna och ville ha autografer från reklamarna.
   Typ!


Men hur än discot kommer urarta sig tror jag vi kommer få en superrolig kväll ändå!!

Igår fick jag ett paket av Mamma och Pappa. Där i låg det pengar till Japan (yen), mitt memorycard-chip till min nu lagade telefon, ett par bluetooth hörlurar som fungerar så att man stopper in hörlurarna i öronen och knäpper fast/hänger en liten mojäng i jackan. Sen kan man lägga mobilen i väskan och ändå lyssna på musik, utan en massa sladdar som trasslar sig. Supersmart. Jag fick även ett litet paket där det var en liten nesicär som matchar mitt pennfack.
   Tack M&P ! =)

image2289
Ibland vill man så mycket att man glömmer bort det man har.
Bcs, you´re the best.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Förlåt gumman! Jag har inte varit mig själv heller! Men jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />