Mary ;D

Hej hopp!
Idag har solen knappt dykt opp.
Imorgon ska alla i kö stå
för att köpa det dom alltid velat få,
roberto cavelli inspireras av afrikas djur
av alla dem många vill sätta i bur

Imorgon ska även jag göra något kul
om det blir skojsigt berättar jag til jul

Igår vi våra besökare försökte gissa
vi kom till 18 innan Fia skulle kissa,
vi undrar forfarande vilka ni alla e
det är lite spännande att ni vill läsa om oss me
när nu bloggar dyker upp på löpande band

står vi här tryggt hand i hand

Om 12 dagar står jag i ett annat land

om inte en stressis ger mig en blodig tand


Om du vill ha ett liv som i en bok,
lyckligt slut med en omvägskrok,
då är det dags att slänga ut sin soffgrupp
och börja om nästa dag då solen går upp

Mary


 

image2244
SMILE!

Kommentarer
Postat av: coach

vad kan den där trevliga personen ,till höger om dig Mary, heta??? Kom han direkt från skogen...

2007-11-07 @ 14:58:18
Postat av: Anonym

jaaa.. du ser lite rädd ut ;P

2007-11-07 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />