Fia ;D

Vi har inte bloggat förrän nu, eftersom vi tänkte ger er tid att titta på bilderna från Marys och Tessans Japanresa extra noggrant! Visst var dom fina :)
Dagen har varit extremt seg och jag har varit väldigt trött, lyckades somna på naturkunskapen eftersom läraren visade en supergammal film om atomernas rörelse. Blablabla.. Jag måste verkligen gå och lägga mig i tid!

Första timmen var trippeltimme i mattematik, eller okej det var inte så mycket plugg i bibblan som vi hade tänkt att det skulle bli. Vi flummade mest, som vanligt! Tobbe gjorde oss sällskap och här kommer några bilder för Tobbe lärde Emmy hur man tog kort med våra mobiler smartast och snabbast.
image2489

Emmy är ingen mästerfotograf men nu har både Emmy och jag lärt oss hur vi ska ta kort på ett snabbare sätt. Tidigare har man varit tvungen och säga, håll kvar där, vänta, nu så. Sen efter typ 5 min tryckte kameran av och man fick en superdålig bild eftersom alla hade rört sig innan bilden var tagen.. Jobbigt!

Idag fick vi ett glatt besked. Vi ska få 75% av LOK stödet som vi skickade in försent. Så jävla skönt och så jävla bra det känns att vi skickade in det ändå. Vi kämpade och vi fick det! Bra jobbat :)

Styrkan gick bra idag, lite halvseg men jag kämpade mig igenom det. Efter styrkan gick jag till Ica Maxi och handlade choklad. Jag träffade på en kille från idrotten på Maxi. Jag tycker alltid att det är lika roligt att gå till Ica Maxi, för man ser alltid någon från skolan som är och handlar med sina föräldrar. Sist såg jag en av de populäraste killarna i skolan tjata på sin mamma om att få ett tvspel. Mohaha! 

Nyss hjälpte jag Elina att möblera om och fixa det lite mysigare i hennes rum. Det blev väldigt lyckat! Nu ska jag käka mer choklad och läsa 7e boken ur Gossip Girl serien ,som jag köpte idag. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emma

tack så mkt! den är 54kvm=)

Postat av: M

Varför denna mössa? Har han en bad hair day ? :O)

2007-11-27 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />