Fia ;D

JAG HAR SÅ MYCKET TANKAR OCH KÄNSLOR, SOM GÖR ATT JAG MEST SITTER OCH GRUBBLAR ÖVER HUR JAG SKA GÖRA ELLER HUR JAG KÄNNER...
Nu har jag jagmåstegöranågontingförjagkanintebarasittahemmapåenfredagsångest!
Jag skulle ha gått ut först men sen var jag så trött när jag vaknade och resten av dagen, så att jag bestämde mig för att åka hem. Sen ville jag hem och träffa familjen igen som jag inte har träffat på väldigt länge. Har saknat dem massa!! Det är många och mycket som jag saknar! Jag får skylla mig själv lite eftersom jag är så dålig att höra av mig. Men sådan är jag, jag är dålig på och höra av mig och jag blir lätt uttråkad. Jag ska skärpa mig på höra av mig biten för jag vill inte förlora dem som betyder så mycket för mig! Ni vet vilka ni är!

Jag tittade för första gången iår på ett helt Idolavsnitt! Förra året tittade jag jämt på det men iår har det bara inte blivit av förrän idag. I pausen gick jag upp och hämtade ett block och en penna och skrev ner allting som jag har gått och tänkt på, och det var inte lite. Det kändes skönt att få ner allting på papper så att jag har koll på allting och slipper stressa, för tänk om jag har glömt något! Det är mest roliga grejer som jag har framför mig men det finns även vissa saker som är oklara och som jag inte riktigt har bestämt mig för.

Som sagt massa tankar och känslor som jag bär på just nu som jag ska reda ut och få en plan att följa ;)

image2448
Haha vilken söt bild jag hittade på min lillasyster Jenny ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />