Fia ;D

Godkväll! Nu kom jag och Emsan precis hem från Linda. Det var första gången jag var hemma hos henne. Hon hade ett jättefint rum men det var ett väldigt skumt område hon hade hamnat i, västra skogen. Jag såg och mötte massa skumma personer på vägen, sen berättade Linda att hon hade blivit förföljd av en gubbe förra veckan. FYFAN! Jag kommer nog aldrig klara av att bo ensam, jag är så rädd och sen har jag sådan livlig fantasi så jag skulle bara skrämma upp mig och bli rädd för minsta lilla ljud. Men man vänjer väll sig hoppas jag! Hihi :)

Det var roligt och träffa Lindus igen för hon är så underbart rolig och hon har alltid massa nytt att berätta.
Ikväll såg vi på bonde söker fru och mumsade popcorn,kakor och godis. Mums! Kanske göra onsdagar till tjejkvällar hemma hos Linda? ;) Haha nu ska jag gå och plugga naturkunskap sen ska jag sova.. See you later! Pusspusspuss!

189563-2430
Jag älskar min nyaste väska, den är helt underbar ;D

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha du älskar den tills du köper en ny väska att älska! Vilket kommer att dröja till hmm... nästa vecka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />