Fia ;D

I MADE IT!
Jag har renskrivit svenska redovisningen som jag ska ha imorgon med Carro, nu är det bara lite replikplugg som gäller sen är jag klar med det. Nu har jag precis gjort klart samhällsuppgiften och sen har jag planerat att plugga naturkunskapen på tåget på väg hem till Lindus ;) Planering, det enda rätta! Jag älskar att planera och oftast för jag det ganska bra, och ibland mindre bra. Planering är något som jag är bra på! Hahaha.

Idag hade jag bara en lektion och det var matte. Vi började jobba i boken och det var lite halvsvårt eftersom jag har glömt en del från B kursen. Men jag ska klara det!

Vet ni? Klart ni inte vet, för jag har ju inte berättat det än.. Idag kom världens bästa Tobbe med världens bästa serie, jag har iförsig inte sett den än men böckerna är helt otroligt braiga! Jag snackar såklart om Gossipgirl!! Tobbe du bara för gullig! Nu kan fiemma ha Gossipgirlskvällar, det har vi iförsig varje kväll men nu kan vi se på några avsnitt från världens bästa serie!
Fyfan vad underbart! Självklart var vi tvungna att hylla detta magiska ögonblick när vi skrev en framsida.
Ett kärt barn kan ju inte vara utan namn, i det här fallet en fin framsida ;)

image2415



Kommentarer
Postat av: Emmy

Mitt fina lila kollegeblock :) Me like!

Postat av: Jenny,

Och så tar ni med den hem sen så lillesystern och får se (A)

2007-11-21 @ 19:44:24
Postat av: Mary

Ser att du har hela min outfit. =P hoppas du foljer kontraktet. hihi

2007-11-22 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />