Fia ;D

Hallå! Jag kom precis hem från Carro som bor i Rotebro, det var andra gången jag var i Rotebro! Haha jag har verkligen hållt mig till löp dom här tre åren, känns lite mobbat faktiskt..

Idag har jag tränat i Sätra och passet gick väldigt bra! Jag gav inte upp när det började kännas tungt utan då tog jag i extra mycket. Ett mycket bra pass! ;) Var bara tvungen att skriva lite, för jag är en löparnörd.

När jag kom till löp var Carro redan där och då hade hon väntat i tjugo minuter. Stackarn, men vi bestämde ju faktiskt att vi skulle ses klockan fyra, så det så! Ha! Nej men vi satte igång med svenskaredovisningen direkt, vi höll på till middagen. Vi käkade biffstroganoff på löpet och sen åkte vi hem till henne för att se filmen "Jane Eyre" och sedan tittade vi självklart på Desperate Housewifes!! Jag har sagt det men jag säger det igen, det är världens bästa serie som går på tv just nu!! Carro bjöd på hård och mjuk pepparkaka, hihi det var gott! Vi gjorde klar våran svenska redovisning som ska vara som en slags intervju, den kommer nog bli ganska bra! Sen skjutsade hon hem mig och nu sitter jag här och käkar yoghurt.

Imorgon ska jag till skolan för att ha en lektion sen ska jag göra klart samhällsuppgiften och sen ska jag åka hem till Linda. Där har jag inte heller varit, fast hon har bott där ett tag nu. Det ska bli roligt och se hur hon bor, vi ska se på Bonde söker fru och mumsa godis och snacka massa skvaller! Det är vi bra på :)
image2377
Jag är väldigt koncentrerad! Om jag hade varit det idag hade jag hunnit med mycket mycket mer!
Aja inte mycket att göra åt jag får stressplugga imorgon istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />