Emmy ;D

Sista dagen i november, sista dagen! Jag har sagt det förut och jag säger det igen... tiden bara rinner iväg, vart tar den vägen? Jag håller på med massa olika projekt som vanligt, massa ideér som vanligt men många idéer kommer också att som vanligt bara stanna vid att vara ideér för det finns ingen tid i världen att jag någonsin kommer hinna göra allt vad jag vill hinna med! Alla tankar snurrar runt i huvudet, jag blir alldeles yr och skulle behöva sätta mig ner och sortera lite bland alla tankarna, fundera, planera, rensa, kasta och ta tag i det jag verkligen vill göra!
"When you question me for a simple answer
I don't know what to say, no
But it's plain to see, if you stick together
You're gonna find a way, yeah"

image2514


Igår så sa Matte till mig: "Emmy kommer du någonsin vara nöjd?" och då svarade jag. "nej det kommer jag inte för jag är en perfektionist och eftersom ingenting är perfekt så kommer jag aldrig att kunna bli nöjd".
Jag bara klagar, klagar och klagar hela tiden. Jag har långsamt och motvilligt förvandlats till ett pessimistiskt monster. Det är inget jag själv har velat, och jag måste verkligen se till att försöka ändra på det för varken jag eller någon i min närhet mår bra eller tycker att det är roligt att behöva höra på min ständiga klagan...

FÖRLÅT!!!!



Kommentarer
Postat av: majzan

Gumman då! Vi tycker ju om dig ändå :)

2007-11-30 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />