Emmy ;D

Nu sitter jag här nyduschad med en macka i handen. Har tränat skivstångsstyrka idag + bollövningar för bålen. Först trodde jag inte att jag skulle kunna träna styrka för jag är jätteöm i hela min arm efter blodprovet jag tog imorse. Jag blev av med hela fyra rör blod när dom tog lite tester för att se hur mina värden ser ut, har känt mig ganska trött under en längre tid, brist på något?

Snart är det middag, sedan utvecklingssamtal med våran mentor, sedan projektmöte, sedan möte för alla treor om studentmössor och skivan och liknande, därefter lite plugg och vid nio är det bondesöker fru haha!

image2502
"I believe I can fly" eller jag tror iallafall att jag blir stabilare i fötterna av balansplattan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska inte ha skorna på sig!

2007-11-28 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />