Emmy ;D

ÅÅH JAG BLIR SÅ HIMLA ARG!
Vi bor i en igloo, det är iskallt ÖVERALLT!!!!! Jag går omkring och fryser, eller rättare sagt de flesta går omkring och fryser. Vid varje frukost så beklagar sig alla om hur mycket det har frysit under natten, och det är oerhört dåligt. Det ska inte behöva vara så! Jag sover med en tjock tröjja, mjukisbyxor, duntäcke och flecefilt men ändå är det kallt!

Jag är trött på att bo i en igloo, men det spelar ingen roll hur mycket vi än klagar för här på löpet händer det aldrig något, inte dom närmaste 10 åren iallafall. Om vi kommer fram till att vi ska byta ut alla fönster och ISOLERA dem så skulle löpet tjäna på det i längden - lägre elkostander och färre förkylningar.

Och dessutom som ett plus i kanten så ska jag ut och springa i kylan snart, och det tar verkligen emot. Skulle mycket hellre hoppa ner i ett kallt bad och tända massa ljus! Sedan skulle jag behöva ligga där några timmar för att tinas upp!

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT BO I EN IGLOO OCH FRYSA HELA TIDEN!!!!
image2293
Såhär kändes det när jag vaknade imorse och drog av mig täcket!

Kommentarer
Postat av: M

Hoppa i ett KALLT bad?

2007-11-16 @ 09:00:00
Postat av: Emmy ;D

haha jag menade varmt bad haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />