Emmy ;D

Kvällen har varit väldigt roligt! Jag, Fia, Matte, Frasse och Röjerås åkte till skanstull och träffade Lisa Blomme. Vi satt och pratade om USA, vad man ska tänka på och massa annat. Lisa har varit jättesuperdupersnäll och hjälpt bland annat mig men även några andra här på löpet att kontakta coacher i USA! Hon är bäst! Dessutom så har hon levt värst häftiga livet, upplevt jättemycket och lever idag ett jättecoolt liv! Hon måste nog vara sveriges coolaste löpare! Jag skulle vilja vara som henne (om man byter långdistansen mot mededistans)!
Och ett stort plus i kanten kan vara att hon dessutom hade fem biljetter till oss till världscupen i simning! Vi gick in med henne i vipentren och satt och kollade på simning (det är en sport jag inte riktigt förstår mig på haha)!
För att sammanfatta kvällen med tre ord: rolig, inspirerande och lyckad!

image2288
Lisa Blomme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />