Emmy ;D

Nyduschad och mat i magen, färdigtränad och hela dagen framför mig. Kan det bli bättre?
Ja det skulle faktiskt kunna vara lite bättre om jag inte hade så himla ont i min ländrygg! Jag tror att det beror på att jag svankade ganska mycket idag under backpasset!  Jag tränade backe med Helene vid kusens backe, det gick bra tycker jag. Var både flåsigt och trötthet i benen!

Nu sitter jag här ensam hemma med tre hundar och funderar på vad jag ska hitta på idag, måste nog se till att plugga lite för jag har ju som sagt inte varit så duktig på den biten under lovet! Men har man lov så har man!

Hoppas ni får en trevlig helg :)

image2219
Jag för ett antal år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />