Mary ;D

Mitt tåg hem gick 8.15 i morse så jag gick som en zombie till tåget. Väl på tåget klarade jag mig bra med lite sms, 111 sugna göteborgsvarvet löpare och min portugal sjal som täcke. =)

Igår hade vi de superskoj! Fastän att vi ettor fick dra hem vid tio (under 18 jue) så hade vi de skoj på löpet ändå. Vill bara säga att jag älskar er alla! typ. Tappade massa naglar hela tiden kändes de som. Jaja, men långa naglar är riktigt fint iaf!
Å, Matilda! Fy fan va skön tjej. Vi hade de riktigt skojigt hela kvällen. haha. ;D

Jag tror säkert Fia och Emmy hade minst lika kul på Rockskivan. :)

Nu kommer snart stora tjocka släkten + mina 8 små beundrare (kusiner ;). För att Pappa fyller år. :)

PEACE!

Marys nya
favolåt! =D


image592



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />