Mary ;D

Hörde på radion att man kan ha ett namn som nummer när folk ska ringa till en. Verkade görcoolt jue så jag gick in på deras hemsida för att kolla.  

"DU ÄR ETT NAMN, INTE ETT NUMMER!"
Men jag kom på att det verkar visst lite krångligt iaf. För om man tex skulle ta mitt namn, Mary, skulle man först fått ha 6 okända siffror och sen siffrona : 6279 som då motsvarar mary på knapparna. Så man får ju ett helt vanligt nummer ändå. Jag trodde man fick ett namn liksom. Och man behöver skaffa tele2s kontantkort med. 
Men lite coolt är de ändå ;)


♥ Finns det nån bättre låt? PaoloNutini-Newshoes.

image574




Kommentarer
Postat av: maetharanel

Okej han var iaf snygg ;P

2007-05-08 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />