Mary ;D

Nu byts de redaktörer hej vilt i Sverige! =P

Läste nyss på Elin Klings
blogg att hon ska bli den nya moderedaktören på tidningen Solo. Elin startade Sturecompagniets viprum efter att hon hade vart modell nått år. Jag tror hon är moderedaktör för Aftonbladets Klickteve också. Hon verkar ha koll på allt möjligt tycker jag. ;)

Det här skrevs i dagensmedia idag:
Elin Kling blir ansiktet utåt för Solos modebevakning, men hon ser sig inte som en ny Sofi Fahrman.

- Jag vill inte vara någon stor profil som är med på varje sida, men jag ska ge läsarna en mer personlig relation till tidningen.

image572
Elin Kling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så het!

Postat av: Dress Like a Princess

Hon är så grym. Så söt och så grymt bra på att klä sig snyggt!

2007-05-07 @ 22:31:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar; tack !.. såsöt hon är !

2007-05-08 @ 10:08:58
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, lite ebba von sydow syndrom hahahahaha, sofi fahrman är ju dö cool

2007-05-08 @ 22:38:04
Postat av: Anonym

jaduu.... hon e ju inte het :>

2007-05-09 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />