Mary ;D

Nu har vi (Jag, David, Mikael, Matte och Frasse) ätit kyckling och kroketter. Myspys.

   Vägen hem från affärern, Ica Maxi, så 'lånade' vi en kundvagn för att vi varken orkade ta bussen via Sollentuna eller att släpa på kassarna ändå hem. Så vi lastade maten i kundvagnen och drog med den hem. Så om någon undrar var en kundvagn gör här så vet ni varför. Nu kan vi använda den varje vecka =)

Ihelgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Min helg är iaf inte lika fullbokad som Fias. Men jag måste iaf plugga eftersom jag har tre prov nästa vecka. Livet är hårt (fast jag bara har fyra ämnen just nu) höhö. Ska kanske följa med Emmy, Fia, Frasse och Matte in till stan imån. Fast sen har de ju ballonglåsartävling på Ica Maxi, svårt valNån som vill hänga på? ;)

Förra helgen köpte jag (och Lollo) ett par solglasögon från Lindex. Som är supersnygga. Det kostade bara 89 spänn. =D Skynda fynda.

image562


Kommentarer
Postat av: 14pers

patetisk blogg!

2007-05-04 @ 22:24:02
Postat av: fröken Främling

Snygga! väldigt Chloé SS 07 :)

och 14pers där uppe har verkligen fel.
Sorry, men det enda som är patetiskt är anonyma kommentarer med värdelöst innehåll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />