Fia ;D

Då var man hemma igen då! Jag och Linda var och tittade på ett studentboende i Edsberg. Och det var typ en kopia av löpet fast där hade man egen toalett och kök! Det var nog den enda skillnaden + att man hade lite större rum. Annars var det inte mkt som skiljde stället från löpet! Det var jätte många ungdomar där och tittade ,  jag kan tänka mig att många av dem tyckte att det skulle vara jätte roligt att bo på det sättet!
De har säkert samma känsla som jag hade när jag skulle börja på löp! Men efter två år här på löp + nästa år så tror jag att det räcker för mig! Jag vill ha något eget, slippa springet i korridorerna och ja allt ;D
Visst det är jätte roligt att bo här på löp men jag tycker att tre år räcker sen måste man gå vidare i livet ;) Haha! Nu ska jag göra klart matten, om Sara inte har gjort den, vilket jag hoppas att hon har för då kan jag göra annat skoj! :)
image709

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />