Fia ;D

Hej jag kom precis hem! Efter tävlingen åkte vi till Kista galleria och käkade :) Sen köpte jag en jacka också, kanske lite sent, jag vet! Men den var så fin och sedan var det rea;P Haha!  Nu sitter jag framför tvn och käkar godis.
Tävlingen gick jättejätte bra! Jag sprang nära pers och det kändes skitbra! Loppet var ganska ojämnt, i alla fall för min del då jag la mig i rygg, släppte, la mig i rygg, släppte, sprang om. Fram och tillbaka, fram och tillbaka istället för att ligga i rygg hela tiden. Aja bara tänka på det nästa gång! Jag är ändå jätte nöjd med tiden och loppet!
Imorgon är det 400m som gäller, bara tuta och köra! Ha det bra Pusss!
image692
800m 2006

Kommentarer
Postat av: Majzaaan

Du har all rätt att vara nöjd !Bra kört Fius!!

2007-05-26 @ 22:53:48
Postat av: matte!

grattis gumman :D

2007-05-26 @ 23:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />