Fia ;D

Home sweet home :) Kom precis hem till Södertälje, ska snart dricka varm oboy och äta mackor!
Tävlade ikväll också, körde 800m och sprang på riktigt bra! Mary och jag kämpade sida vid sida på upploppet, så hon tog mig precis ;) Skitbra kört tjejer! Jätte bra draget Emmy, som var våran hare fram till 600m.
Hon drog värsta dåliga skämtet då hon sa till funktionärerna att hon inte behövde ha nummerlapp då hon hade ett randigt linne. Då sa funktionären, det är ingen vidare hardräkt utan snarare en getingdräkt.
E- Ja men jag sticker ju!
Fattar ni, geting, sticker ;D Haha den var jävligt dålig!
Efter loppet packade vi ihop oss åtta stycken i våran bil då vi körde gänget till Väsby station...  Fransson och Matte var med oss och tittade och hejade + filmade våra lopp! Det var jätte roligt att ni följde och hejade!! :D
Nu ska jag kila men vi hörs! Imorgon blir det historiaplugg,träning,tandläkare, och sen hade jag tänkt dra och titta på scaniamilen också :) Haha! Ciao Pusss!
image684
SM 2005 :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Skönt för dig att vara hemma. Vi ska snart ha lovely gympa. Synd för dig att du missar vavavava!?!?!? ;)

2007-05-24 @ 10:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />