Fia ;D

Matte B kursprovet gick väldans dåligt idag, jag sumpade mitt VG :(
Nu sitter jag och väntar på träningen, det är de enda roliga som händer idag för resten av kvällen består av plugg då jag har två saker till imorgon!
Mina dagar ser likadana ut, jag orkar inte med det här mer, jag vill att något roligt ska hända, jag orkar inte med min vardag just nu för den består typ bara av plugg... Men det är väl upp till mig och se till att något roligt händer ;D Haha! Ha de bra Pusss!

189563-671

Kommentarer
Postat av: M

Hmm, det låter som om du skulle behöva en kram och ett paket glass..... K R A M , glassen smälte (gick inte att skicka...men det var Carte dor ...

2007-05-22 @ 14:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />