Fia ;D

Oj det var visst ett tag sen jag bloggade, känns lite konstigt för jag brukar skriva flera inlägg om dagen ;D
Idag har jag varit med Anna, tränat, övningskört och träffat min kusin Marie :) En mkt trevlig dag!
Det var andra gången jag övningskörde och det gick väldigt bra den här gången också, jag har en dold talang tror jag ;D Haha närrå men det gick ganska bra faktiskt, jag bara "shit vad jag är bra på det här" :) Lite för självsäker för sen kom det ett antal gånger då det blev motorstopp och sen när jag höll på att köra ner i diket ;)
Men som sagt det var bra för att bara vara andra gången!

Nu på senare tiden har jag börjat fundera, och det finns de som har frågat mig varför jag egentligen kallas för Fia. För dom som heter Josefine brukar kallas för jossan eller typ joss eller ja något sånt, men inte jag inte för jag är speciell ;D Närrå men jag kom på det idag vid middagen och då frågade jag mamma och då berättade hon att hon hade tyckt att det var så jobbigt att ropa josefine när hon ville mig något när jag var liten. Typ ifall jag och emmy skulle komma in för maten var klar eller något...
Det känns jätte konstigt när någon ropar Josefine eller jossan till mig, för det är inte jag! Jag är Fia :)   
 Emmy heter ju Emmy efter en tant som mamma hade känt som hon hade tyckt var så gullig :) Haha! naw!

Pusss!

image642
Diggar den här bilden, har haft den en gång förut, jag vet, men han är så söt!

Kommentarer
Postat av: Maaajzan

Shit fia...värsta uppsatsen!
Men vet du! I like you <3

2007-05-17 @ 23:09:08
Postat av: Emmy

Du är vild och har fått ditt namn efter en hund
och jag är lugn eftersom jag har fått mitt namn efter en gammal tant haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />