Fia ;D

Godkväll! Sitter här och mumsar godis och ser på tv ;D Idag har jag inte gjort så mkt utan jag åkte hem till södertäjle runt 2 tiden och sen har jag legat och sett på tv för att jag har varit så trött. Blev lite sen igår, jag somnade vid fem och vaknade vid halv elva ;P
Fyfan vad roligt det var igår!!! Det var en mycket lyckad studentskiva!
Löpargymnasie treorna hade sin rockskiva igår på Cafe Umbra, jag,Emmy,Fransson och Matte åkte dit runt fem tiden med treorna för att fixa med nominerings filmerna och snacka med de andra toastmasterna! Sen runt sju tiden kom de andra gästerna och då var det lite mingel sen så var det dags att sätta sig på sina platser och då visade vi introfilmen :) Det var roligt och se deras miner när de såg på filmen, fick positiv respons!
Middagen var skitrolig, massa lambo och nomineringarna gick jätte bra! Jag trodde att det skulle bli nervöst men det var skitroligt och stå och snacka inför alla ;D
Sen efteråt var det dans och massa snack med sköna personer! Jävligt roligt folk var det där igår! Dansade nästan 4 timmar i sträck, hade jätte ont i mina fötter eftersom jag hade mina svarta pumps på mig ;P Haha!
Det var lite roligt för det var många som hittade sig strul igår på dansgolvet ;)
Jag och Emmy fick ha på oss hawaii kransband runt halsen för att vi var under 18, värsta rockigt ;P


Här är några av bilderna från igår ;D
Vi drog hemåt vid tvåtiden och på bussen ropade cissi: efterfest på löp, efterfest på löp. och kort därefter slocknade hon ;D haha så jävla klockren! men det roliga var ju att det var fest på löp för ettorna hade dragit hem och haft en egen liten fest! Lite roligt faktiskt :) Ha det bra nu så hörs vi Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder, ser ut som att ni hade det trevligt ;)

2007-05-14 @ 09:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />