Fia ;D

Namn: Fia
Vad drack du senast:Saft
Vad gjorde du igår kväll: Låg och segade framför tvn
Hur många hamstrar har du haft: 3

Kan du gå ner i spagat: haha nej verkligen inte!!

Vad ska du göra i kväll: Sova!

Vad ska du göra i morgon: Jag ska träna och åka in till stan, sen blir det lite plugg på kvällen.

Senaste inköp: Ett par coola strumpbyxor till rockskivan

Senaste film: Click

Vad har du i ditt fönster: Massa krimskrams

Tycker du om att cykla: Nja, ingen höjdare precis!

Vem sov du över hos senast: Mary

Vem sov över hos dig senast: Gud, det kommer jag inte ihåg ;P
Vem kysste du senast: :)

Vad ska du göra nu: Leta upp Mary och säga att jag har gjort klart listan;)
Vad ska du göra sen: Se på tv 

Vem träffade du sist:
Cicci som var brunare än brunast

Vem skulle du vilja träffa nu: Anna

Sjunger du i duschen: Självklart!

Vem ringde du senast: Sara
Vem ringde dig senast: Mamma

Hur länge sov du inatt: 7h

När ska du gå och lägga dig ikväll: Det får man se! haha
Vad gjorde du för tre timmar sen: Då körde jag styrka.
Vad skulle du vilja göra nu: Dra några moves på dansgolvet till miss fatty ;D 

Vänner du kan prata om allt med? Emmy, Mary,Linda,Maria och Anna <3

Person du kan lita på till 100%? Samma!
Har du badat i år?ja i portugal
Tidsfördriv? Skickar sms till folk
Vad heter du just nu på msn: Fia
www.fiemma.blogg.se

Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Sara, för jag undrade ifall vi kunde käka lunch ihop idag :)


Hur många syskon: 2
 

Kär i någon just nu? Nej

Känner du någon som heter likadant som dig? Ja!

Favoritsläkting? Oj har så många underbara släktingar, svårt att välja en :)
Morgontrött? Nej

När är du född?: 31 Juli 1989

Var bor du?:  Sollentuna och Södertälje

Var vill du bo?:Göteborg, vet inte men det är något speciellt med den staden, det har jag tyckt från första besöket

Nuvarande hårfärg?: Mörkbrun

Riktiga hårfärg?: Brun
Ögonfärg?: Blå
Vad läser du för bok nu?: Ingen, läser inte böcker...

Humör just nu?: Flumm

Vad har du för parfym idag?: Ingen just nu för jag är nyduschad

Vill du ha barn?: ja
Hur stort är ditt rum?: Alldeles lagom
Har du tv/dator i ditt rum?: både och
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga.

Brukar du vara osminkad i skolan?: Nån gång ibland.

Skostorlek?: 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />