Fia ;D

Godmorgon! :) Det började inte som en godmorgon då Åfelia stod och gnällde vid grinden redan vid halv sju imorse, men jag lyckades somna om ;) Det är sådant man får vänja sig vid ibörjan med valpar.
Nu sitter jag och käkar frukost ska snart ta 753 mot stan där Becky väntar, ser fram emot att träffa henne för det var ett tag sen sist vi sågs :) Har massamassa att berätta! Synd att vi bara hinner fika i en timme för jag måste ju åka vidare till sthlm, men men...
I sthlm ska jag möta fransson,matte, mary och linda. Jag vet inte om dom vill åka till söder och kolla runt i 2hand affärer efter kläder till rockskivan, men det skulle jag tycka vore roligt! Men sen måste jag gå på typ drottninggatan och titta efter en ny bikini, hårspray och låtsas tatueringar och sånt ;D
Ha det bra så länge så hörs vi sen! Pusss!
image563
Jag vid poolen i Portugal-07

Kommentarer
Postat av: Becky

Haha jag har ju min egen blogg kom jag på, dock inte lika rolig som eran men jag jobbar på det vettu :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />