Fia ;D

Godmorgon!!
Vaknade inte för alls länge sedan och nu sitter jag här och segar ;D Ska nog snart dra och packa våtvästen+binkin för ett våtväst pass, som vi nästan alltid kör på fredagar...  Jag känner inte för att träna idag för jag är ganska trött, och sen har jag saker jag måste göra innan klockan halv ett då jag börjar skolan. Haha :) Men det är bara och bita i och se glad ut!
Mary och jag ska tävla i Holland i sommar :D Så jävla roligt!!! Men vi missar tyvärr treornas student och det är inte lika roligt, men vi får ta igen det någon annan gång ;D Hihi ha de bra Pusss!
    image550                                                                                                          image551                                 image552

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />