Fia ;D

Hallå! Jaa då var man hemma igen, alltid lika trevligt att komma hem men idag var det extra trevligt eftersom våran nya familjemedlem är här :) Valpen Åfelia, som är supersöt och gosig! Naww...

Jag trodde att den här helgen skulle bli en lugn helg här hemma i Södertälje men jag kommer bara vara hemma idag! Imorgon ska vi fika med Rebecca som nyligen har fyllt år, direkt därefter åker vi och möter de andra i Sthlm för en shoppingtur. Efter det ska jag med de andra till löp och sen ska jag träffa några kompisar och sen blir det nog film på kvällen :) På söndag ska jag först plugga med Andrea och Minna, vi ska fixa våran engelska redovisning sen så ska jag åka till Täby för att köra bana med Täbygänget ;D Fullt upp med andra ord ;) Men det ska bli roligt!
Jag är iförsig ledig på söndagkväll om inget annat dyker upp då ;)

Det är så himla mycket i skolan nu, massa kursprov och nationella grejs,inlämningar, jaa en massa jobb! Usch men snart är det slut! Det är typ bara 20 skoldagar kvar nu, joo jag tror att vi fick det till det när vi räknade ;)
Kommer kännas så tomt på löpet utan alla treorna som jag har bott med nu i två år, jag kommer sakna er jätte mkt! Jag undrar hur det kommer bli nästa år då dom nya ettorna börjar och vem man kommer umgås med och så, men men inget och fundera på nu, utan det får vi ta sen när vi kommer fram dit!
Skit! Jag ska börja trean, jag har snart gått två år på löpargymnasiet, tiden har gått jätte fort!!!
Lite läskigt faktiskt, men nu ska jag kila och se på tv, om jag inte slår en pling till kusin Marie och ser vad hon gör en kväll som denna :) Pusss!

image560
Mina underbart söta systrar Emmy och Jenny :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe tack :) jag älskar den

Postat av: Johanna

ja självklart.. men har man prov på en måndag måste man plugga något på helgen i vilket fall.. räcker ju inte att plugga fram till fredagen då

2007-05-04 @ 19:33:13
URL: http://englaavakt.blogg.se
Postat av: Johanna

precis :(

2007-05-04 @ 19:40:21
URL: http://englaavakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />