Emmy ;D

Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade och jag förstår att du inte förstår för det gör inte jag heller! Haha

Tävlade idag, var väldigt nervös innan men det gick bra. Jag vann på tiden 2.18.60 och det var utomhuspers med tre sekunder så jag var väldigt nöjd. Samtidigt som jag kände att jag kunde ha sprungit snabbare, men det var ett bra lopp att ha i benen inför stafett-sm på söndag :)

Förutom att ha tävlat idag så har jag varit i skolan, sedan hade jag och Mary tråkigt så vi målade ett gruppporträtt av alla här på löpet och några personporträtt, det var roligt :)

Nu ska jag kila och sova för imorgon väntar en ny dag med nya utmaningar haha ;) Sov gott Puss <3

Kommentarer
Postat av: M

Kanonbra Emsam :O)

2007-05-31 @ 00:28:44
Postat av: Kusin vitamin

Hej kusinen..
Va skoj att det gick sååå bra...3 sekunder de e ju skitbra..
Ha de gott.. Ska hämta pappsen å syrran din idag..
Kramiz

2007-05-31 @ 09:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />