Emmy ;D

Man ska inte flyga högre än vingarna bär.

Vet inte riktigt vart jag ska börja, finns så mycket att skriva om samtidigt som det inte gör det.
Kan väll börja med att berätta att dagen inte började så bra, för att sedan bli bättre, därefter sämre och sen ännu sämre sen lite bättre och sen bra och efter det mycket bra och nu bra :) Haha.
Jag har varit i skolan, tränat, varit och handlat, varit och fikat med Fia, Mary och Linda och sen har jag gungat och lyssnat på musik med Mary och sen var det dags för DH och då åt jag min glass om jag gjorde genom att lägga en delikatessyoghurt i frysen det var mumsigt :)

Imorgon ska jag tävla, 800m ska jag springa är väldigt nervös för hur det kommer kännas i benen eftersom det kändes väldigt slitet idag. Har kört typ fem lopp på en vecka, så många lopp har jag aldrig sprungit på så kort tid! Haha det kändes mer i kroppen än vad jag trodde att det skulle göra. Får väll ta ett par vilodagar efter stafett-sm. Men inte för många kanske en, max två för sen helgen efter det ska jag tävla igen haha.

Nu är jag väldans tröttis ska nog krypa ner i sängen och soova! Dröm sött Puss <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det kommer gå bra idag emmy :) ska hålla tummarna=)

2007-05-30 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />