Emmy ;D

Hej alla glada :)
Träffade Anna igår, vi snackade en massa och åt lite för mycket godis haha. Idag så tränade vi intervaller ihop innan hon körde till stationen och tog tåget hem till sin Philip. Efter att vi hade lämnat av Anna så var jag värsta taggad att övningsköra när hon körde så himla bra! Så vi åkte och övningskörde, Fia först i typ 40 min, då satt jag och skickade över låtar från hennes mobil till min. Därefter så övningskörde jag, och för första gången(hör och häpna) så köra JAG ut från parkeringen och ut på vägen! Jag möte hela två bilar och var bara nära på att köra ner i diket en gång, då jag råkade växla från tvåan till ettan när jag skulle växla till trean haha. Men det gick jättebra, så det var värsta roligt!
Sen så åkte vi hem och då kom kusin Marie över, det var länge sen vi träffades så det var trevligt:)
Och nu är det bara jag, Fia ocgh hundarna hemma. Mamma är på jobbet och Jenny och pappa är på bio.
Imorgon ska jag träna och plugga, på lördag ska jag träna och plugga och på söndag ska jag träna och plugga haha. För att sammanfatta denna helgen så kan jag säga att det enda jag kommer göra är att plugga och träna! Inte kul, men det är det sista jag måste göra innan sommarlovet. Nästa vecka väntar kursprov i matte b, redovisning i geografi, muntligt prov i engelska och inlämning av Pm i svenska c. Sedan tror jag att det i stort sett ska vara öveeeer!

Nu ska jag måla mina naglar, jag och Linda var och köpte nya färger i tisdags. Ännu ett nytt nagellack till samlingen...
189563-633189563-634
Ha det bra PUSS <3


Kommentarer
Postat av: matte!!

haha, jag kan se dig växla fel och nästan köra ner i diket, asgarv!! visst äör det kul att köra??

2007-05-17 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />