Emmy ;D

Jag tänkte att ni läsare också skulle kunna få vara lite aktiva. Hittade den här listan i någon blogg, vore kul om så många som möjligt kunde svara! Så kom igen jag vet hur sugna ni är på att svara,tryck på kommentarer och svara ;)


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8.  Vad var ditt första intryck av mig?
9.  Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?


Kommentarer
Postat av: Majzan

Postat av: Majzan
1. Vem är du?
Majzan
2. Är vi kompisar?
JA
3. Hur och när träffades vi?
Genom friidrotten och här på löööp
4. Tycker du om mej?
Ja för fan!!
5. Skulle du kunna pussa mig?
Thihi...jaa.... ;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Tonfisken...inga kommentarer om varför...
7. Beskriv mig med ett enda ord!
UNDERBAR
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Lite blyg och snäll sådär
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Haha neeeeej!
10. Vad påminner dig om mig?
Fia
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
En kram just nu
12. Hur bra känner du mig?
10 AV 10

2007-05-15 @ 21:01:39
Postat av: matte

1. Vem är du?
matte
2. Är vi kompisar?
JA
3. Hur och när träffades vi?
På löp
4. Tycker du om mej?
Det vet du väl!!!
5. Skulle du kunna pussa mig?
På kinden!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Luther...för fel uttal på historia lektion!
7. Beskriv mig med ett enda ord!
flumm!!!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
flumm och social!
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
ja!
10. Vad påminner dig om mig?
förstår inte frågan.
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
det som du vill ha innan 18 årsdagen..hahah!
12. Hur bra känner du mig?
svårt...6/10 kanske.

2007-05-15 @ 22:58:23
Postat av: Jessie

1. Vem är du?
jessika
2. Är vi kompisar?
hm, jag vet vad du heter, och du vet vad jag heter :P
3. Hur och när träffades vi?
på idrotten i skolan
4. Tycker du om mej?
japp
5. Skulle du kunna pussa mig?
kanske det kanske ;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
åh hjälp, är sämst på smeknamn :S
7. Beskriv mig med ett enda ord!
glad :D
8. Vad var ditt första intryck av mig?
glad tjej
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
japp
10. Vad påminner dig om mig?
huh?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
ingen aning faktiskt :P
12. Hur bra känner du mig?
inte så bra, 2/10 kanske?

Postat av: Becky

1. Vem är du? Rebecca
2. Är vi kompisar? Nej tvingas umgås med dig ibland för att inte verka otrevlig
3. Hur och när träffades vi? Skolan, många roliga dagar... ;P
4. Tycker du om mej? Hm lite kanske
5. Skulle du kunna pussa mig? Ja visst
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Flemmy.. flummig emmy
7. Beskriv mig med ett enda ord! Freak
8. Vad var ditt första intryck av mig? Jag skojjaba... Vad ska man tro lixom..
9. Är du fortfarande av samma åsikt? Typ
10. Vad påminner dig om mig? När nån säger ett dåligt skämt
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En kur som gjorde attdy aldrig blev skadad :D
12. Hur bra känner du mig? Tillräckligt :P

2007-05-16 @ 19:58:02
URL: http://rebeccatherese.blogg.se
Postat av: Becky

1. Vem är du? Rebecca
2. Är vi kompisar? Det vill jag inte påstå ;P
3. Hur och när träffades vi? Skolan..
4. Tycker du om mej? Lite kanske
5. Skulle du kunna pussa mig? Ja visst
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Flemmy . Flummig emmy
7. Beskriv mig med ett enda ord! Freak
8. Vad var ditt första intryck av mig? "Jag skojjaba" vad ska man tro?!
9. Är du fortfarande av samma åsikt? Typ
10. Vad påminner dig om mig? När någon berättar Dåliga skämt
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En kur så du aldrigh blev skadad i din tråkiga sport
12. Hur bra känner du mig? Tillräckligt ;P

2007-05-16 @ 20:00:10
URL: http://rebeccatherese.blogg.se
Postat av: Becky

fuck nu lyckades jag med hela två inlägg också :P

2007-05-16 @ 20:00:30
URL: http://rebeccatherese.blogg.se
Postat av: Kusinen

1. Vem är du?
Coolaste kusinen Marie ;)
2. Är vi kompisar?
Ja de väl klart?!
3. Hur och när träffades vi?
Genom släktingar när ni var små bebbar =D
4. Tycker du om mej?
I love you baby!
5. Skulle du kunna pussa mig?
Jajjemen
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Hum.. Kärt barn har många namn juue :p
7. Beskriv mig med ett enda ord!
Super!
8.
Vad var ditt första intryck av mig?
Liten skitunge :p
9.
Är du fortfarande av samma åsikt?
Ja de är väl klart.. hihi
10. Vad påminner dig om mig?
Fia =)
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Allt du någonsin önskat dig
12. Hur bra känner du mig?
Only you can tell

2007-08-04 @ 09:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />