Emmy ;D

Ett två tre fyra - jag är en partymyra ;)
Det var riktigt roligt igår, kvällen levde verkligen upp till mina förväntningar!
Middagen var jätterolig, vi fick sitta vid det bästa bordet, och alla tyckte om våra filmer som vi har jobbat så mycket med under en längre tid! Det var inga problem att prata inför 140 personer utan det var faktiskt bara roligt!
Efter middagen var det tack och hej till alla under arton, förutom till mig, Fia och Hanna som fick vara kvar!
Sen började dansen, det var riktigt kul, dans i några timmar till braiga låtar, och när schlagern kom så hoppade jag och Majzan upp på en högtalare och dansade haha det var flum :)
Tiden gick alldeles för fort och tyvärr så tog kvällen slut snabbare än vad jag hade tänkt mig, men tiden går ju som sagt fort när man har roligt! Nattbuss hem, kort efterfest hos ettorna som hade en egen fest! Sedan så var jag tvungen att tvinga mig i säng klockan 5! Kvällen var riktigt lyckad och jag kommer nog minnas den länge!
Och eftersom Fia har lagt upp de flesta bilderna från igår så behöver kanske inte jag göra det ;)

Fiemma forever <3
image599
Fia, Mary och jag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söta ni är på bilden!

2007-05-14 @ 09:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />