Emmy ;D

Kom precis ut ur duschen, har varit ute och sprungit i det kalla vädret! Ska käka snart och därefter ska jag skriva på mitt tal som jag ska hålla på fredag. Jag ska hålla ett argumenterande tal om livstidsavstängning för doping. Jag förstår inte varför jag är så nervös, jag menar det är ju lika för alla.

Andra saker som händer i veckan är...
... att träffa Anna hoppas jag för det var länge sen, alldeles för länge sen
... att Åfelia kommer hem på fredag, äntligen som jag har längat efter den lilla sötnosen

Nu kom Fisen hem, ska gå och höra hur hon har haft det i helgen!
Ha det bra Puss <3
image540
Jenny har gjort om en bild på mig, det är värsta fint med svartvita bilder! Tycker ni inte det?

Kommentarer
Postat av: Mum

Jättesöt :O)

2007-05-01 @ 21:54:18
Postat av: soooon :P

Fett hett du är EMMY ;) ja vill äta upp ig

2007-05-01 @ 22:15:41
Postat av: soon

ja menade geografiiin

2007-05-01 @ 22:18:15
Postat av: mikael

Schnygging ;)

2007-05-02 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />