Mary ;D

Haaallåå

Jag missade melodifestivalen igår. Eller njaa, jag han faktist se slutet. :) BÄSTA LÅTEN VANN!
Jag var iaf ute i Kullavik. Ute i ingenstans, tycker ja;

Kullavik: Det här är Göteborg.
Bohus: In my.. ! Det här är mer landet än vad Bohus är. Ni har ju hagar och kossor.
K: Men vi har 031- nummer.
B: Det har vi också!
K: Men Bohus ligger ju i Ale..
B: So..?

En lite rolig sak hände faktist. Jag träffade en liten-öis-löpares-storasyster. Hon går på Rudebecks (wannabe sthlms Rudbeck, eller är de tvärtom? Den stora frågan) i Göteborg. Hon var iaf inte riktigt som jag tänkt mig. Inte för att jag har tränkt att hon har funnits men om man tänker sig hennes lillasyter så.. ;S

Nu ska jag plugga kinesiska, ska göra en extra uppgift på måndag. =/

IDAG FYLLER MIN UNDEBARA KOMPIS LOLLO ÅR! GRATTIS TILL DIG, MY PRINCESS!! <3

image114


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />