Mary ;D

Shopping:

 
En dag var vi och kollade in stan där vi bodde. Efter lite springande i affärerna såg Emmsan en underbar väska som Fisen sedan provade och jag köpte.
Är den inte bara såå fin? =D


image105


När jag sedan hade köpt väskan (bilden till vänster) så blev MikaelWesth avundsjuk och ville också prova väskor. Han fann en liten söt telitabbis väska som han blev helt kär i. Vår fjortisfotograf (som inte vill vara som alla andra) började prova mössor, typiskt han. Jag övertalade sedan båda att inte slösa sin pengar på mössor och telitabbisväskor ;)

Åh, nu har såklart det där inlägget jag skrev nere i Portugal kommit upp. Så himla typiskt. ;P


Kommentarer
Postat av: Maajkel

men du skulle ju ta bilden där ja höll handen för ansiktet.. den där e ju skabbig! :P akta så att ja inte slutar :P vem ska då ta alla braiga bilder? :P pöss

2007-03-06 @ 12:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />