Mary ;D

HEMMA IGEN!


189563-100189563-99



Vädret var helt underbart där nere. Bästa vädret i hela Europa. Hade sol alla dagar utom den sista. Nu har vi ettor åkt hem till kalla Sweden medan tvåorna och treorna är kvar på Monte Gordo (Algarvekusten).
Hoppas de får dåligt väder nu när vi har åkt hem, hihi


Ååhh, sen hittade vi en ny vän (min mest ;P ). Han var superskojig, men sen bet han Majzan å då var han inte lika rolig längre. Men de var kul så länge de varade. :)

Snäckan, kallade vi han!



Ni får se fler bilder senare.
Pussåkram.


Ah, jag bloggade en gång nere i Portugal, men de inlägget kom visst aldrig upp. Fuu fan.


Kommentarer
Postat av: Linus

Hejsan, jag undrar bara hur gammal mary är. För jag tycker hon verkar ganska söt fast hon kanske är yngre än mig och det vill jag inte. Men jag tycker det verkar som om vi är jämngammla! :)
m.v.h /Linus. 11 år (ps. hör gärna av dig)

2007-03-06 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />