Emmy ;D

Nu är det dags att säga godnatt, ska upp och köra morgoncykel halv sju, fråga mig inte varför, det bara är så...
Ikväll hade jag, Fia och Mary en pannkakskväll, vi gjorde en pannkakstårta och kollade på en superbra film som heter "the holiday". Den var jätteromantiskt, och för alla som inte har sett den rekommenderar jag den starkt ;)
Skrev matteprov idag, gick väll sisådär, sedan har jag börjat med mina tabletter och det gick inte alls bra, av de åtta jag tog så lyckades jag bara svälja två, de andra tuggade jag på och det smakade apa kan jag meddela!
Nu är jag väldigt trött, sov gott och dröm sött!

image227

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm, pannkaka ska väl du inte äta med din mage...ta köttpaj nästa gång :)

2007-03-29 @ 14:53:35
Postat av: Jenny.

men åh, gay. Måste ni ha sån dålig smak på filmer? XD.

2007-03-29 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />