Emmy ;D

Hej alla glada.
Mycket är kaos just nu, kaos i mitt huvud efter dagens geografiplugg och kaos på löpet, allas rum är huller om buller. Synd att ettorna får för sig att busa på det sättet. Många är upprörda och det förstår jag, men det var ett skämt som gick överstyr. Nu gäller det att förlåta och gå vidare även om det kan vara svårt när folk har gjort inbrott på ens rum och rört ens privata saker. Hoppas att det löser sig, synd att det här skulle hända just nu när vi hade byggt upp en sådan bra stämning i Portugal på träningslägret, hoppas att inte allt är förstört, men jag tror att det mesta är ganska förstört!! :(
Om en halvtimme är det melodifestivalen, har laddat med minkrokant, hallonsmoothie och grönsaker med dip, det ska bli asgott och roligt att höra alla låtar. Jag har inte orkat kolla på deltävlingarna, eller så har jag haft annat för mig. Nu kommer jag att höra några låtar för första gången och dte är roligare då än att redan ha hört dom tycker iallafall jag.
Ha det så bra allihopa!

189563-132

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cooling där!

2007-03-10 @ 23:02:56
Postat av: Matte

Emmy, vart ska vi nu hänga när det inte finns någon italiensk glassbar??

2007-03-11 @ 01:01:39
Postat av: :)

Det finns en italiensk glassbar i stan

2007-03-11 @ 08:34:01
Postat av: Robin

Hjääääälp!!!!

2007-03-12 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />