Emmy ;D

Tiden går fort när man har roligt. Och tiden gick alldeles för fort i Portugal, visst är det skönt att vara hemma men jag måste ändå säga att jag inte skulle ha något emot att vara kvar ett par dagar till i solen och värmen.
Lägret har varit underbart, perfekt sällskap, härligt väder och bra träning, kan det bli bättre? Jo för min del hade det varit bättre om jag hade fått sprungit! Men jag slapp iallafall kryckorna efter en vecka. det var en enorm befrielse att få gå på båda benen igen. Visserligen är jag medveten om att det kanske kommer bli ett par veckor till med kryckor när röntgensvaret kommer, men det är ett senare problem.
Det mysigaste var iallafall kvällen då vi gick ner på stranden och grillade, satt och sjöng och umgicks, det var jättroligt, värsta OC känslan haha. Sedan kom polisen troode vi så alla sprang fort därifrån som rädda kaniner, men sen visade det sig att det inte var polisen utan att det var några som skulle kolla läget på stranden, men hallå vem åker ner sent på kvällen till stranden med bilen och "kollar läget" , vi blev iallafall jätterädda!
 Sedan har vi såklart massa andra roliga minnen men jag är för trött för att skriva om allt nu, och det är roligare att skriva om lite i taget, så att man kan minnas tillbaka lite när man kommer sitta och slita med allt plugg. Måste kommer ihåg att blogga ;) Vi gjorde inte det där nere, det var bara Mary som var duktigt och gick till ett internetcafe men jag och Fia orkade inte, lata som vi är haha.. Vi ägnade kvällarna åt att äta glass på glassbaren, vara med på hotellets aktiviteter och att snacka massa strunt med alla dom andra! haha
Nu är jag astrött, ska lägga mig framför teven och kolla på svensk tv, det har jag saknat lite faktiskt haha, dom enda gångerna jag kollade på tv var en gång då jag kollade ett par minuter på prisonbreak med portugisisk text, sedan såg jag när Carolina Kluft sprang 800m på EM!
Vi klev upp astidigt i morse, vi klev upp klockan halv fyra, åt tidig frukost. kvart över fyra gick bussen från hotellet. Vi mellanlandade i Lissabon i några timmar, dte var assegt. Men nu är jag äntligen heeemmma i kalla Sverige igen, men det var inte så kallt som jag troodde att det skulle vara.
På måndag börjar skolan, och med den kommer pluggångesten, usch tråkigt tråkigt men nödvändigt nödvändigt!!!
Det kommer iallafall vara lite lugnare när den här veckan är över, jag har något prov eller läxa till varje dag.
På torsdag är det st.göran som gäller, magnetröntgen, usch jag vill veta vad det är i foten samtidigt som jag inte vill! men men lika bra att få dte gjort så man kan gå vidare med rehaben sen!
Undrar vad ettorna har hittat på för bus på trean när vi kommer tillbaka, börjar bli lite nervös, man vet aldrig vad dom kan ha hittat på Haha!!!

PUSS PÅ ER ALLA <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni är asså!:) Saknar er mina vänner! /Anna

2007-03-10 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />